wake up the sleepers

Hallou. :)
Har ny header igen.
Uppdatera sidan om den inte syns.
Och vet ni vad?
Frank har gått och blivit sjuk.
Inte okej liksom.

I onsdags va jag iaf och kollade på Kill Hannah med Katta.
Helt awesome va det.
Men vi stog ute i regnet i kön i två timmar.
Utan jacka.
Härligt.
De va 2 förband iaf.
Royal Republic och my Passion.
Royal Republic sög, men My Passion va grymma i år.
Kill Hannah ägde sönder iaf.
Amazing.

Laurence från My Passion sa att jag var lovely.
Han och Simon signade min arm.
Coolt. 8D
Mat sa att jag va awesome.
Det sa han iofs till alla, men.. ;)
Han signade min arm och min tshirt iaf.
Grymt.
Köpte en Kill Hannah - tröja med.
Lär komma bild på den också ngn gång.




På valborg va jag iaf i parken.
Det var trevligt.
Men det va nog därför jag blec sjuk.
Hade ingen jacka den kvällen heller.
Busigt.
Jävligt kallt.

Nejmen så nu är jag sjuk iaf.
Ganska liten chans att jag kommer till skolan i morgon med tanke på att jag inte har blivit bättre sen igår.
Då missar jag tydligen tyska-nationella, men det gör jag ngn annan dag isf.

Nejmen nu ska jag fortsätta vara sjuk. :)
Skriver kanske sen.
Puss. <3




Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

Ellinor (L) din header :D



krya älskling :) <333

2010-05-02 @ 21:43:01
URL: http://ellinorfristrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0