new medicines should ease this pain

Hellou. :)
Hamnade hos Emma igår efter skolan.
Trevligt.
Sov där tills idag.
Trevligt.
Hihi.
Gick till halv fyra idag i skolan.
Segt som fan.
Men nu ska jag snart sova iaf.
Åker nog till Emma i morgon också.
Niiiiice!
Hade iaf nationellt fysikprov igår.
Det gick la... ja, som det gick.
Men vi får se hur det blev sen iaf.
Har ju inte gjort praktiska delen än.
Ska typ göra den vecka 20 tror jag.
Åhh, ska ha idrott ute i morgon.
20 över 8 på morognen.
KALLT!
Ahja, slänger in typ "dagens låt" snart.
Sen blire sängen.
Puss godnatt. <3


Haha, har nt orkat lägga in mina nya bilder på datan så ni får en bild på Laurence ist. Hihihihihihihi.

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

jag gillar när jennifer bloggar :D



men du har DÅLIG musik smak :(

2010-05-07 @ 21:55:12
URL: http://ellinorfristrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0