like a melody in my head

Nu va det längesen igen.
Haha, "Jennifer, du suger".
Jahja.
Min blogg, jag skriver vad och när jag vill.
Ni MÅSTE inte läsa, men ni får ju gärna kommentera lite. :)
Vaknade kvart i 5 i morse.
Kollade klart på "The Grudge 2" som jag somnade till igår kväll.
Hann även se ungefär halva "The Grudge 3".
Åh, jag älskar dom filmerna. <3
Skolan idag va okej.
Musikuppspelningen gick sämst.
Jag skrattade ihjäl mig igenom hela låten bara för vi va så jävla dåliga.
HAHAHHA.
Sen skrattade jag typ ihjäl mig igen med Katta, Julia, Paulina och Emily innan och på ETn.
Awesooooome!

Nu ska jag se klart på "The Grudge 3".

Typ beeeest. <3

Kommentarer
Postat av: Emily.

ETn var mer än bääääst. Lol.

That's was awesome! :D

2010-05-26 @ 23:11:43
URL: http://L0Y.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0