i still press your letters to my lips

Heeeeeeeeeeej.
Asså igår..
De va fan beeeest!
Jag och Emma drev sönder med ngra arber eller ngt.
Från Nigeria va dom iaf.
Hahaha, vilka jävla stolpskott.
Haha, jag filmade nästan hela tiden.
Lägger upp filmen lite senare tror jag.
Även om man inte hör så bra vad ngn säger, men man hör ändå lite. xD
Dåligt filmat är det också, men jag såg inte var jag filmade.
Va ju tvungen att va lite diskret.
För hur skulle det se ut om jag typ körde upp telefonen i facet på dom och bah;
- "Vänta lite, jag vill filma dig."
HAHAHAHHA.

Ahjaa, nu är klockan typ 11 snart och jag vaknade för en stund sen.
Väldigt skönt att få sova ut i natt assou.
Gick och la mig redan vid halv 12 igår kväll.
Men nu ska jag göra ngt annat.
Kanske städa lite i mitt rum.
Men det är inte sååå stökigt så det är okej.
Men Katta kanske kommer och sover här inatt.
Då ska vi se på The Grudge-filmerna och hon kommer bli livrädd.
Det blir nice.

Men vi hörs sen.
Puss.


Frank och Krantz goes.. ja, vad ni vill.

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

hahha, det låter roligt :D lägg upp filmerna :D

2010-05-29 @ 22:20:26
URL: http://ellinorfristrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0