I'd burn the building if I knew you'd die

Hej babes. :*
Idag, eller igår blir det ju efter som klockan är över 12..
Men måndag iaf, var trevlig.
Först va jag i skolan.
Fick reda på att jag fick starkt G på historiaprovet.
Gissa hur mkt happyfish jag blev då eller.
Sjukt.
Trodde fan jag skulle få IG.
Haha.
Sen hängde jag med Ellinor <---- klicka. till Alingsås.
Vi tjockade oss på mcd.
Sen gick vi till Willys och gjorde HKK-läxan.
Duktigt.
Haha.
I morgon, idag [tisdag], har jag studiedag.
Då ska jag faktiskt plugga.
Matte, svenska, so och fysik.
Fan vilket liv asså.
Och så ska jag städa med.
Men sen kommer Katta och sover här för vi ska till Stockholm dagen efter [onsdag].
Vi ska se 30 seconds to mars.
Happyfish.
OCH JAG SKA MED KATTA OCH HENNES FAMILJ TILL BULGARIEN TVÅ VECKOR I SOMMAR OCKSÅ!
Fan vad trevligt.
Och så ska jag ju till tunisien.
Fan vad trevligt.
Hihih.
Men nu ska jag nog sova snart.
Puss. <3

[ lägger in bilden från dagen i morgon, Ellinor! :D ]

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

grattis jennifer :) hahahha mcd :D



pluggis :D ohh avundsjuk att ni ska åka och se några i stcokholm ELLER INTE :d PUSS PUSS! du har inte lagt upp bilder än :@

2010-03-09 @ 22:47:47
URL: http://ellinorfristrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0