I look at the stars and dream that the universe was ours

Hey.
Klockan är 00.54 och jag ska snart sova.
Ska till Emma tidigt i morgon, men hon är inte hemma då.
Men jag får la typ kolla på film och sova till hon kommer hem.
Haha, nejmen ska sno hennes data lite också, så skriver nog ngt här då.
Sen när hon kommer hem så vet jag inte vad vi ska hitta på.
Men det är alltid roligt med henne, när hon inte är elak asså.
Haha.
Resten av familjen och familjen Lindstrand ska åka till Isabeg och åka skidor.
Inget för mig precis.
Haha.
Det va ju liksom typ 4 år sen jag åkte sist.
Haha, men nu ska jag sova.
Skriver mer i morgon när jag är hos Emma.
Innan också kanske.
Vi får se.
Men.. pusshejjs. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0