never give in

Hej.
Haha, jag måste börja komma på nya hälsningsfraser, haha.
Nu va det några dagar sen jag bloggade igen.
Har inget intressant att skriva.
Va på liseberg för några dagar sen med mamma, pappa och Matilda iaf.
Sen va jag i Göteborg med Katta dagen efter.
Vi kollade i Nordstan, sen drog vi till Allum en stund.
Jag köpte en ny bikiniöverdel.
Sen drog vi till Liseberg en liten stund:
Åkte hem vid 9 typ.
Hyrde film när vi kom hem.
"The Hills Run Red", "The Alphabet Killer" och "Linas Kvällsbok".
Haha, jag (L) Linas Kvällsbok asså.
Dom andra filmerna var också bra. :)
Linda kom hit igår.
Hon tvingar typ mig att kolla på Twilight nu.
Den suger hestsnopp. :)
Men nu ska vi fortsätta kolla.
Puss babes. (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0