you make me happy

Sexy Shakira from Sweden is home again, mhmm.
Haha, det va ett tag sen jag kom hem, men har inte pallat skriva ngt.
Men just nu är livet awesome!
Solen skiner, det är varmt ute, jag sitter och äter glass och dricker cola.
Okej, gör inte det! Det är ganska mycket äckligt, haha.


Men jag saknar Tunisien som fan.
Två av dom bästa veckorna i mitt liv.
Det hände så mkt så jag pallar inte berätta, men lägger upp lite bilder ist. (:


Hotellet.


Linda. <3


Jag, ehehhehe..


Aymne och "Jackson". Fullt normala!


Normala va det, ja.. eheheh.
"This is my wife.. In Europe it okey!"


HAHAHHAA.
"Where's my sister?"


Matilda. :)<3


Emmaaaaa, :'))


Mido. ^^
SWEDEN!  zzZzZZzz..


Moez. (:


Hamza, glad pojke. :'D


Hamdi, posarN. Hahahha. ;D



Words can't describe hur underbart det var.


Okej, nu får det räcka med bilder för nu ska jag städa. -.-
Men.. massa mer bilder finns på facebook, ;)
"Jennifer Frank"

Skriver nog mer sen.
Puss, (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0