get on your knees

Hello bitches!
Ja, jag vet att jag suger på att blogga, men ni suger på att kommentera, så...
Alla suger vi på någonting.
HAHAHA, det lät fel.
Det var meningen.
:)

Idag har jag iaf varit hos Emma.
Trevligt, as always.
Sen när mamma hade hämtat mig skulle vi tydligen till ridskolan och hämta Matilda.
Tyckte inte det va så kul där ute, så jag gick in och lekte med Malou. :)
Hennes blogg är bra.
Jag gav henne inspiration till ett  inlägg idag, men det hade ju hon glömt av nu.
Smart tjej det där.
Men ni kan ju kika in och kolla om hon ngn gång skriver ett inlägg om kineser.
För det var typ det jag sa att hon skulle skriva om.
modemilow -

I morgon ska jag iaf till Angelica och Christian i deras lilla mysiga stuga. :)
Skriver mer då.
Kanske.
Puss. :)<3


Och äntligen är det typ ljusbruna/gröna borta ur mitt hår.
Nu är det mörkmörkmörkmörkmörkmörkmörkbrunt/svart där ist.
Nice! :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

ditt hår är jätte fint ;)

vi MÅSTE leka snart snygging ;)

som oxå suger på att kommentera :)

2010-07-12 @ 21:52:55
URL: http://ellinorfristrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0