they wait.

Halloo. ^^
Nu har jag precis duschat. Kollar på film nu; They Wait heter den. Någon skräckfilm är det som tydligen ska vara "scary as hell", "imponerande skrämmande" och "bättre än the grudge och pulse". Haha, men bättre än Pulse kan ju inte vara så svårt, för den suger. Men jag blir typ aldrig rädd av skräckisar ändå. Haha, sitter bara och skrattar typ. Men det kanske är för att jag skrattar när jag blir rädd, jag vet inte, men jag tror det ;>
Haha, juste! Hur mycket tror ni att jag har pluggat idag?
Jag gjorde typ en och en halv fråga, sen orkade jag inte mer. Haha, men ska faktiskt göra det i morgon. Tror jag..
Men nu ska jag kolla klart på filmen och sen ska jag sova.
Puss godnatt :>


"Dom hittade henne med halva huvudet borta" HAHAH, :D
min humor (y' haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0