ny header!

Hej!

Ja, tänkte fixa en ny header snart. Har tröttnat ganska mycket på den jag har nu. Ska försöka fixa idag eller i morgon iaf!
Kommer nog "dagens låt" typ varje dag  i förtsättningen också.
Haha, jag följer 35 bloggar på bloglovin'. Hur orkar jag? Haha.

Okej, så tänkte berätta lite om gårdagen och så.
Första lektionen i skolan; Idrott. Ute. Snöigt! Ja, men vi hade iaf idrott ute i snön. Det var faktiskt kul! Vi spelade typ fotboll med en jättestor boll. Och det första Jakob gör när jag kommer ut är att typ kaste bollen på mig så att jag tappar balansen och ramlar bakåt. Kul. Haha.
Sen hade vi iaf matteprov. Procent. Jag tror det gick bra. Eller jag hoppas det iaf!

Idag blir det nog bara att vara hemma och sova eller ngt. Nej, jag ska städa förresten. Om ingen annan vill vara med mig.

I morgon kväll ska jag iaf till min kusin och fira hennes son som fyller 6 år? på måndag! GRATTIS MAX!

puss<3

max och marie för ganska längesen, haha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0