historia.

hej. :>
Sitter just nu i min säng och pluggar historia och lyssnar på musik.
Varför ska jag veta typ exakt vad som hände för ca 60 år sen? Önodigt tycker jag. Undrar iaf när jag kommer ha användning för det i mitt liv.
Det är ju samma med att skriva skrivstil som man fick lära sig i trean eller något. Lärarna tjatade på att man var tvungen att kunna det tills om några år, senare i livet liksom. MEN.. jag har aldrig mer i mitt liv, vad jag kan komma ihåg, använt skrivstil. Jag kommer nog inte ens ihåg hur man gör längre. Oj, vad synd för mig då. Nej, jag bryr mig inte så mycket faktiskt.
Nej, nu måste kag faktiskt fortsätt, för detta skulle vart klart innan lovet egentligen. Men har tror dom att man ska hinna göra två långa elevblad på två lektioner? Vad tänker folk med egentligen?
Okej, nu ska jag sluta klaga.
Skriver sen, puss.


Okej, så här ser Jennifer Franks liv ut just nu typ.


Och typ såhär såg Jennifer Frank ut idag. :)

Hon fick en potatis på sig i skolan. HAHAHA.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0