godmorgon.

Godmorgon!
Jag vaknade för en stund sen. Har inte sovit så mycket inatt. Så nu är jag trött.
Oh, nu är klockan 11:11 ;d haha.
Ska ju som sgat till min kusin och dom sen, men först ska jag hämta min saknade mobil. :') hahaha, nejmen då blir det mer bilder!
Vad ska ni göra idag då?


Haha, typ såhär ser mitt skrivbord ut nu. Har tagit bort alla ikoner. Snyggare så.
Haha, mamma kom iaf in till mitt rum och hämtade min dator förut och jag var vaken då så jag kände mig typ tvungen att gå upp och kolla så hon fattade hur man skulle göra. Haha. :)

Andy Sixx och Sandra Alvarenga<3

Kommentarer
Postat av: Cazzz

Andy har så grymt jävla fina ögon! :o

2010-01-18 @ 19:38:50
URL: http://cmhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0