fraaank kan inte sova

^ what that text said.

Jag kan alltså inte sova. Klockan är snart halv sex och jag är inte ens trött. Och jag måste gå upp om typ 7 timmar. Inte bra.
Och nu kom jag på en massa saker jag skulle gjort idag; städat, gjort hkk-läxan som jag *host*redanhargjort*host, fixat med engelskaredovisningen. Men så blev det ju inte, för jag typ sov nästan istället. Nej, men jag kollade ju på film och satt vid datan. Creep såg jag. Den var inte så bra. Man blir ju inte ens rädd av skräckfilmer längre. Dåligt. Men nu ska jag försöka sova iaf. Skriver senare när jag vaknar. Eller jag kanske dygnar om jag inte somnar. Vem vet? Fast jag tror inte det iaf. Måste sova. Kul att typ bara somna hos min kusin och dom i morgon. Hahah.
Nejmen vi hörs.
puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0