this distance won't keep me from screaming your name

Heeeeeeej!
Hur är det?
Med mig är det bra.
Har sovit hos Emma idag.
Mycket trevlig tjej det där.
Haha, nejmen vi hade kul.
I morgon går jag i skolan till halv 3.
Sen ska jag hem.
Sen vet jag inte vad jag ska göra.
Typ bara chilla antagligen.
Hoppas inte att vi får tillbaka historiaproven i morgon.
Hoppas att Lars har slarvat bort mitt.
För jag kommer nog faila.
Kanske kan få G- eller ngt.
Haha.
Nejmen jag svarade faktiskt på alla frågor utan en.
Duktigt.
Men jag gissade på det mesta.
Men det får man göra om man inte kan.
Haha, nejmen jag hoppas jag får G i alla fall.
Nu ska jag se på american pie -beta house igen.
Bara för att jag tycker den är rolig och jag skrattar för mig själv till den.
Mys.
Skriver mer i morgon.
Puss babes! :* <3


Bara för att jag är så otrolig sexig med sprickor i ansiktet.. hihihiih :}

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

gillar du att ha sprickor i ansiket eller :D ???

2010-03-01 @ 19:26:34
URL: http://ellinorfristrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0