I'm falling down, erasing memories you gave to me

Helloo. ^^
Nu har jag precis kollat på film.
Scar.
Den va bra, men lite skum.
Haha.
Nu ska jag dra och duscha.
Sen ska jag fixa iordning mig.
Sen ska jag till Emma och sova hos henne.
Mys.
I morgon vet jag inte vad som händer.
Och fötter.
Haha, nejmen jag ska antagligen vara med Emma.
Nästa vecka har jag 2 prov i skolan.
Tyska och musik.
Great.
Inte.
Hihihih.
Och jag vill att min BVB-tröja ska komma snart.
Men nu ska jag dra.
Skriver i morgon.
Puss babes! :*


Sexig oseriös bild på mig. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitcool bild!

2010-02-27 @ 20:44:59
Postat av: Ellinor :)

svar: tack :)

scary bild! du gillar ju bara skräck filmer ju hahha ;)

pussss:*

2010-02-28 @ 21:28:43
URL: http://ellinorfristrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0