i will bleed for you

Heeeeellou ;D

Idag är det söndag.
Det betyder; sista dagen på sommalovet.
Sug snopp.
GE MIG MER SOMMARLOV!
Jag ska börja alströmer i morogn.
Jag är så jävla nervös så jag tror jag dör snart.
Ska gå samhäll iaf.
Samhäll - språk.

I onsdags var jag iaf med Emma.
Vi var i gbg och gjorde inte ngt speciellt, haha.
Sov hos henne sen iaf.

I torsdags var jag och klippte mig.
Fast klippte inte så mycket för jag ska spara ut mitt hår en bit nu, haha.
Jag fyllde i toningen iaf.
Så nu är det typ svart igen.
:)
Hehe.

I helgen har jag varit med Linda.
Trevligt.
:)

Idag ska jag städa och lite sånt.
Segt, men det måste göras.

Jahja, skriver kanske sen.
Puss babes, ;>

Kommentarer
Postat av: Pauu

Så du ska gå på alströmer i alla fall, nice! :D

Det kommer gå bra, they will love you! c:

2010-08-22 @ 22:05:50
URL: http://razorgirl.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0