you better dance to the beat of living

Hej! :)
Igår var en seg dag.
Vaknade ju typ vad halv 11-tiden.
Satt vid datan typ hela dagen.
Åkte med pappa till stan vid typ 6.
Hyrde 2 filmer.
"Red Eye" och "Babysitter Wanted".
Skulle kolla på "Babysitter Wanted" inatt typ, men jag somnade efter typ 40 minuter kanske.
Så jag kollar på den nu istället.
Den är från 18 år btw.
Fattar inte varför.
Inte läskig alls.
Skumt.
Fast det kanske är för att ungen har horn och äter rått människokött.
Eller nej, det är nog bara för att filmen ska bli lite extra mysig.
Haha, nejmen nu ska jag kolla vidare på filmen.
Sen idag MÅSTE jag verkligen städa.
Och btw, börjar med "dagens låt" sen igen.
Hohoh, bara för att alla älskar min musiksmak.
Puss. <3



Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

det låter mumsigt :D

2010-04-25 @ 14:57:46
URL: http://ellinorfristrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0