this isn't over baby, don't believe a word they said

Heyy :D
Haha, jag suger verkligen på att plugga.
Kom hem vid halv 1 idag och tänkte glatt;
"Idag kan jag plugga mycket, för det behöver jag och så kan jag vara med Emma i morgon :D"
Nu är klockan snart halv 5 och hur mkt tror ni att jag har pluggat?
Ingenting.
Haha, men nu ska jag hjälpa pappa lite med maten.
Sen ska jag sätta på massa hög musik och plugga sönder mig.
Skriver ikväll igen antagligen.
Puss. <3


Jag och Katta. Love youu! :D <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

du är som mig ;) tror alltid jag ska plugga men sen blir det aldrig så :d

2010-04-13 @ 20:32:32
URL: http://ellinorfristrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0