I was meant to make you smile.

HAHAHAHAH, fan vad jag suger på det här.
Att blogga asså.
Det va nästan en månad sen jag gjorde det sist.
Men tbh så tror jag inte att ngn bryr sig.
Hahahah, men jag kommer skriva lite ibland iaf tror jag.
Lägg till på bloglovin så märker ni ju när jag väl skriver.
I fredags va jag och Katta iaf och såg Shutter Island på bio.
Den va skum.
Va han sjuk eller inte?
Haha, fatta ingenting.
Sen va vi vakna hela natten.
Jag typ helt plötsligt bah;
- Eyy, Katta, klockan är halv sex!
- Haha, ojdååå, jag är inte ens trött.
- Inte jag heller.
Hahah, sen va vi vakna iaf och typ helv 9 på morgonen gick vi till godisgruvan och tillbaka.
Det tog typ 3 timmar, men vi stannade där en sund också.
Aja, pallar inte skriva mer nu.
Slänger in en bild på min latest obsession;

Asking Alexandria. <3
Pure awesomeness.

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

haha jag bryr mig lägg upp oftare bby :) !!



OCH NEJ HAN VA INTE SINES SJUK :d



hahhaha sova sova sova :P

2010-04-12 @ 19:51:39
URL: http://ellinorfristrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0