I thought I could live in your arms

Hellou. :)
Klockan är halv 6 och jag ska snart in till Alingsås.
Ska till min morbror för att säga grattis eftersom han fyller år idag.
Skolan va la okej.
Vi kollade en stund på Ondskan igen.
Den är nästan slut nu, men har ju sett den innan assou.
Och vi fick Cola och bulle!
Awesome.
Bara för att Lars typ lärarpraktikant ska sluta vara på Gullhögen.
Det va snällt.
Hon sa att hon kommer sakna oss och hoppas på att få träffa oss igen någon gång.
Men jag har aldrig ens pratat med tjejen!
Hahaha.
Nejmen nu ska jag fixa mig lite.
Skriver mer när jag kommer hem igen.
Puss. <3

Assou, ni FÅR kommentera.
I don't bite. (:


Och såhär ser jag ut just nu. Osminkad och sexig! Mjau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0