Hemma. :D

hej på er! :D



kom typ precis hem från Emma nu. Haha, tänkte berätta lite om igår och idag iaf ;D.
Ja, vi hyrde iaf film igår; Drag me to Hell!
haha, den va la bra ;D haha. men iaf när vi kollar, så är det nån ande elr ngt i ens hus. haha och anden typ flyger runt med tjejen i luften, och Emma ba: Oj, han är nog arg! HAHAHHA som att det inte är uppenbart typ xD hahha

och när vi var på väg hem så mötte vi en tant typ och Emma ba; hej.
hon; Hallålå :)

haha, sen gick Emma och sa det typ heeeela tiden och jag kunde nästan inte andas för jag skrattade så mkt xD hahahha xD

ja, helgen har varit trevlig iaf :D
nu ska jag plugga ._. sen ska jag se på Top Model! :D

pussbyeeee<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0